Tuesday, May 15, 2012

Passion for Stylish Life - despre produsele noatre

V-am obisnuit cu review-uri independente asupra produselor noastre.

Aici veti gasi intotdeauna opinia celor care le-au incercat.

Passion for Stylish Life scrie, la "prima vedere":

"LUNI, 14 MAI 2012

Rutina mea de ingrijire a tenului

Dupa cum stiti cu toate, pasii cei mai importanti pe care trebuie sa ii parcurgeti daca va doriti un ten perfect sunt trei: Demachierea, Tonifierea si Hidratarea. De ce i-am scris cu litera mare? Pentru ca aceasta trebuie sa fie rutina voastra zilnica in drumul vostru pentru un ten ca trecut prin "photoshop":)
Astfel, am sa va vorbesc putin despre produsele pe care eu le folosesc zilnic dimineata si seara pentru tenul meu. El este normal spre mixt, cand e foarte cald simt ca devine un pic mai uleios, dar nu foarte mult si dupa ce ma demachiez, daca nu ma dau cu crema, pielea ma strange si e nevoie sa fie hidratata.
La demachiere imi place in general sa folosesc produse care se folosesc cu apa, de genul gelurilor de curatare pentru ca raman la convingerea ca apa curata cel mai bine. Bineinteles ca nu singura, ci acompaniata de un produs potrivit tipului de piele pe care il avem fiecare. De asemena, atunci cand sunt foarte obosita si nu mai am chef sa ma duc pana la baie sa ma demachiez pentru ca "imi sare somnul", folosesc servetele umede demachiante, in general le prefer pe cele foarte fine deoarece mi se irita tenul repede de la ele. Ca gel de curatare il prefer pe cel de la Danielle Laroche Aqua Gel
" ...

Citeste continuarea aici:
Produse La Duchesse pe Passion for Stylish Life

No comments:

Post a Comment

Trimite-ne parerea ta!